Artikeln publicerades 28 maj 2026
Väntsalen i stationen stänger för renovering
Från måndag 1 juni stänger väntsalen i stationshuset i centrala Tomelilla för renovering.

Väntsalen i stationshuset i Tomelilla stänger för renovering från och med måndag 1 juni.
På grund av sabotage behöver väntsalen i stationshuset renoveras. Därför stänger kommunen väntsalen från och med måndag 1 juni. I dagsläget finns inget datum för när väntsalen åter kan öppna.
